lørdag 25. oktober 2014

Utstillingstrening med Filia og Woody

Under ser dere min søster og Woody som øver på å gå pent med utstillingsbånd (Jeg fikk ikke til å snu filmen, så denne må bare være sidelengs). Dette er Woody sin første trening, og det lover veldig bra. Han startet treningen med å henge seg opp med bjeffing og avsluttet med et par små bjeff inni mellom, det er en enorm forandring bare på én trening!


Inni mellom på utstillingstreningen får vi andre ting å bryne oss på. Denne gangen var det noen kjegler og en tunell. Både Filia og Woody klarte det veldig fint, og da vi skulle gå hjem gikk de begge to, sammen, gjennom tunellen. For et radarpar. De to første filmene er av først søster og Woody og så meg og Woody.




Det er utstilling den 2.november, og det blir Woodys første. Det blir spennende å se hvordan han takler det hele. Jeg syns det lover bra så langt. Han er lettlært og veldig glad i folk, så det å stå på bordet var ikke noe problem. Jeg gleder meg også for Filia sin del, hun har fått mye mer pels i det siste, så kanskje vi har en sjanse igjen mot alle disse andre pelsdottene ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar